Blogia
ensinargalego

HAI CAMBIO CLIMÁTICO?

HAI CAMBIO CLIMÁTICO?

Nestes últimos días está de actualidade de novo  o tema. A orixe foi a presenza dunha das persoas máis concienciadas neste mundo globalizado: Al Gore. O premio Príncipe de Asturias, sen dúbida, é un merecido recoñecemento a esta persoa. Logo apareceron as opinións controvertidas, e en algúns casos desafortunadas, dos políticos. 

O caso é que todos debemos concienciarnos do problema e, sen dúbida, un dos lugares nos que debemos traballar son os centros de ensino. Hoxe xa existe un proxecto das consellerías de Medio Ambiente e Educación, chamado Axenda 21 Escolar de Galicia (AX21EG) que se está levando a cabo nuns 40 centros en toda Galicia. A temática ten que ver coa sustentabilidade. Agardamos que a medio prazo dean os froitos agardados. 

2 comentarios

seguros -

El céntimo “ecológico”
El PSOE quiere aumentar los impuestos para combatir el cambio climático.
Si ganase el Partido Socialista las elecciones generales de marzo, los precios de las gasolinas subirían aún más. A la actual escalada del precio del crudo en los mercados internacionales se uniría el "céntimo ecológico" o "céntimo del clima", un nuevo impuesto para financiar la política contra el denominado "cambio climático" y además insisten en cerrar las centrales nucleares.
El resultado será un país dependiente del exterior en materia energética y nuevo atraso respecto a los países que han apostado por la energía nuclear, como la más segura, limpia y barata.

ester -

Nós andámoslle a voltas cun proxecto de centro.
http://www.cambioclimatico.andaina.com